hit counter script



Do or Dont?


Lovely Nicole i vit sommardröm

Åh sommar, vart tog du vägen? Hoppas verkligen att ryktena om att sommaren uteblir tills den 1 juni bara är bluff och båg. Idag har jag verkligen legat i, har pluggat så att Einstein skulle blekna i mitt sällskap. Kanske inte men. Förutom det har jag tagit det relativt lugnt och ätit honungsmelon och tittat på farfars och mitt favoritprogram. Nämnligen "Judging Amy" mycket bra. Känner mig verkligen jätte sugen på en page. Skulle bli supersnyggt och skönt till sommaren. Tåls att tänka på ett tag till kanske, men det lutar verkligen, verkligen åt att jag klipper mig soon.

2 Responses to “Do or Dont?”

  1. Anonymous Anonym 

    Ja, det tycker jag att du ska göra! Nicole passar iaf jättebra i det, men hon passar iofs i det mesta:P

  2. Anonymous Anonym 

    Do!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se