hit counter script



Happy birthday


Second hand
Åhå, idag blev man stora damen. 17 tunga år. Är riktigt nöjd faktiskt. Asos paketet har inte kommit, inte mitt paket från blush heller, men jag fick ett fint besticks-set av mamma och pappa, ett presentkort på H&M av min goa farfar, disel trosor & en sminkväska.

Förresten, här är den utlovade bilden på mitt secondhand fynd. Min prickiga sommarklänning 30kr baby.

2 Responses to “Happy birthday”

  1. Anonymous Anonym 

    åh! sööt, när ska jag få fynda på second hand?!

  2. Anonymous Anonym 

    Riktigt söt klänning!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se