hit counter script



Spending fingers






Äntligen! Klar med beställningslistan till Asos! Var tvungen att göra en del ändringar pågrund av bristande storlekar hos Asos. Men såhär blev det iallafall!
  • Chainshirt in style of Kate moss
  • Döskalle scarf
  • Vita ballongshorts
  • Vit oversized skjorta
  • Blå Puffklänning med midje rosett
  • Tulpan kjol in style of Ashley olsen
  • Svarta slätstrukna shorts

Är väldigt nöjd faktiskt, ganska tur att första beställningen inte blev som den var tänkt eftersom jag nu fick med mig en massa andra fina saker. Ska dessutom beställa ett Jelly pong pong och Eyeko cream. Imorgon kommer jag att lägga upp bilder på nya trenchen och bootsen.

Chloé <3>

2 Responses to “Spending fingers”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh asooos! hur mkt gick frakten på? jag måste verkligen beställa! hoppas det är okej med dig om vi går runt i samma vita ballongshorts i sommar! :>

  2. Anonymous Anonym 

    Jag fick höra att frakten ligger på ca; 69:- billigt!
    Det är bara du trippar i samma ballongshorts (: ingen fara alls.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se