hit counter script



Hairstyle!


Vill också Vara Nic-Chiq
Till min stora lyckan har jag fifflat till mig en tid hos Marika som ska öppna eget i lilla Malå. Hon lär ju stjäla alla kunder. Och det kan verkligen behövas ett färg proffs för att få bukt på mitt hår, dessutom är hon extensionsexpert, happ, så hade Malå en frisör som man äntligen kan gå till, nu är det nästan så illa att man inte kan klaga på lilla Malå något mer. På tal om hår, är det bara jag som suktar efter modet att våga klippa sig i en page i stil med Nicole Richies? Iof vet väl alla mina nära och kära att jag inte är den som stiger åt sidan vid ett infall (i detta fallet kapning av 3 dm hårsvall) Men, jag behöver sansa mig och tänka över det här. Hur som helst, Det kommer att gå bra för vår nya frisör!

pratar paris om nicole?
http://www.lulop.com/player.php/3467/01

3 Responses to “Hairstyle!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jo verkligen roligt att även Malå får sig en frisör, kanske alla slipper gå runt och se likadana ut. Jag tycker absolut du ska klippa dig som nicole hur läckert som helst, men för att få den där looken krävs nog ett x antal extensions också ifall du inte redan har tjockt hår. :)

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, alltså åååångest. Frisyren är såå snygg! Jag har ju ganska tjockt hår, men still, ganska stor förändring

  3. Anonymous Anonym 

    Det är fruktansvärt att Marika har flyttat till Malå, för nu finns det bannemej inte en enda frisör kvar i Ume med massor med fantasi o idéer ...Grattis Malå till Sveriges bästa frisör

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se