hit counter script



Shopping spree


Shopping tur!
Passade på att bocka av lite saker jag behövde, köpte ett par skor och min trench som jag suktat efter ack för länge. Den landade inte en minut försent i garderoben. Hittade dock ett par mockasin/kilklacks skor som verkligen föll mig i smaken. Det går nog inte att beskriva hur söta dom var. Det bästa var nog priset, men tyvärr fann jag dem försent, och det får bli nästa veckas kap. Man hittar så himla mycket när man inte borde. En jätte fin sjal med färgglada blommor, seglarskor, ballerinor, tee's, jaa allt. Helt otroligt att det alltid poppar upp när man har som minst att röra sig med. Typiskt Madde-Scenario.

Klänningen / kjolen kommer ifrån shopaholic.se

Måste verkligen ta och dra iväg min beställning till blush.se snart. Har grova abstinens besvär efter all god kritik gällande blush sticket ifrån Jelly pong pong. Har alltid suktat efter det perfekta rouget, hoppas på att Jelly pong pong håller vad det lovar. Den som lever får se. Är dessutom jätte sugen från lite ansiktsvårds produkter, men jag känner mig för snål för att våga chansa när det gäller vilken typ av produkt som passar mig, så det får vänta.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se