hit counter script



Simple & Clean


Bluebird
Åh hej underbart härliga vårsol. Det går inte annat än att hoppas att du stannar ett tag. Idag har jag inte varit sämre än att jag tagit mig i kragen och ägnat mig åt både i-net spaning och vintage-jakt! Jag kan stolt klappa mig på axeln och berömma mig själv för min insats trots min bristande ork. Vaknade med migrän ungefär klockan 5-6 imorse? Hur som helst så hittade jag världens finaste Vintage klänning, en vit skjortklänning med prickar, dessutom hade den tulpankjol, som jag gått och fastnat så innerligt för. Ska lägga ut en bild imorgon, eftersom mina egentagna bilder inte blir lika skarpa och de visar plaggen ingen som helst rättvisa. Ska be min vackre man att ta en bild på den. återkommer most likely senare. Måste städa rummet ser jag. pinsamt.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se