hit counter script



Rosiga Kinder


Jelly Pong Pong , hög vill-ha faktor!
Jag har längtat efter att trippa runt på stan i ett par nya snygga ballerinor, snygga brillor och ett par härligt rosiga vårkinder. Jag vet att jag inte är ensam med dessa frekventa dagdrömmar. Att det aldrig ska kunna bli en vår som håller i sig. Till saken hör att jag fått massa tips genom mina favorit bloggar, om ett blush ifrån Jelly pong pong, som tydligen ska få en av mina drömmar att slå in. Drömmen om ett par perfekt "promenad-rosiga" kinder. Det går inte annat än att hoppas på att detta gulliga creméblush håller vad det lovar, för jag har nämnligen planerat att utöka sminkväskan med det inom kort. Ska självklart ge betyg på det själv när jag provat det.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se