hit counter script



Suktar vidare


Åh, underbart! Det är vår nu, äntligen! Har längtat som en tok. Längtar även efter paketet från ASOS och hoppas att det inte ska vara allt för lång leveranstid på det. Undrar dessutom vad helgen har att erbjuda, något kul hoppas jag iallafall. Har suttit och suktat på Tjallamallas hemsida. Mumma, hur snygga kläder och accessoarer fanns där inte? Allt för mycket för mitt stackars hjärta. Fann specielt tycke för ett chain-halsband. Det hade samma sorts stil som handtaget på min chanel väska. Mycket snyggt! Bilderna är då på nya bootsen och min ut tjatade trench..

Såg i Aftonbladet KLICK att Sofi fahrman Listat min trench som en vårfavvis. En Burberry look-a-like, Då behöver jag inte känna ångest över mitt trench val (:

4 Responses to “Suktar vidare”

  1. Anonymous Anonym 

    Oh, nice! vill också ha en trench... åeee! får spana vidare...

  2. Anonymous Anonym 

    Haaar madelen köpt skorna ?? ^^

  3. Anonymous Anonym 

    Vart har du hittat skorna? SÅ snygga! :)

  4. Anonymous Anonym 

    Skorna är ifrån Eurosko i stan faktiskt (: De näst sista paret, kostade 600:- om jag inte minns fel. Ett fynd!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se