hit counter script



Under my skin


upskirt bilder är soo last season, nu är det upnose som gäller som ni ser på min överfashionabla och sinnesjukt färglada bild som jag så duktigt infogat. Tänkte go soft och öppna mig lite. Presentera mig efter 1år i bloggvärlden. Det börjar väl bli dags?

Info om mig:
Madelen at your service. Jag 18år gammal och går Spectrum Media/Journalistik. Jag är Samé och är djupt och nästan jobbigt förälskad i min karl sen år tillbaka. Bosatt 50/50 i Skellefteå och Malå i Västerbotten. Uppvuxen i Malå, en liten kommun på ca 3500 personas. Alla hälsar på alla, vilket har skadat mig enormt. För hälsar man på någon man inte känner någon annanstans tror folk att man är utvecklingstörd eller ute efter att råna dem. Tycker ändå om den här sketna lilla hålan. Har min familj och pojkvän här. Pluggar som tidigare nämnt i Skellefteå då. Där har jag mina vänner som ligger mig väldigt varmt om hjärtat.

Blogghistoria:
Kände att jag behövde ventilera mig. I början bestod mode delen av kanske 20% av blogginehållet. Det har spunnit på rätt bra och jag känner mig riktigt nöjd över det jag skapat. Har fått höra riktigt fina saker om bloggen av både folk jag känner och okända människor. Uppskattning är ju alltid kul. Bloggen är ca 1år gammal och still standing även om det varit en skakig färd vissa gånger.

Extras:
Jag är livrädd för havet. Jag älskar havet, när det når till fotknölarna. Blir det djupare och ännu värre, grumligt så är jag lika kaxig som en ninja utan sitt svärd face to face med Chuck Norris typ. Jag har dyskalkyli meaning att jag är sifferblind. Av det värre slaget. Vilket gör att jag har extremt svårt för mobilnummer osv. Be mig inte skriva upp ditt nummer alltså, jag kommer förmodligen komma fram till nån Berit Nilsson i Skaune anyway.

Kontakt:
Vill du fråga om nått eller så kan du kontakta mig på min bloggmejl kissntell.blogg@hotmail.com


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se