hit counter script



Get Inspired: Tinsley Mortimer


I mina tidigare "Get Inspired" har jag haft med gamla stilikoner från förr så som Grace kelly, Franqoise Hardy och Edie Sedwick. Nu går vi frammåt i tiden och tar upp ett par stilikoner av vår tid. Jag börjar med coola Tinsley Mortimer. Tinsley är känd för att vara känd ungefär. Hon är gift med en rik karl (Topper) och går på de hippaste eventen. Hon har jobbat på Vogue som assistent men slutade för att börja inom "Event planning och Public relations" hos Harrison & Shriftman. Tinsley har även designat väskor för designern Samantha Thavasa. Hennes signum är hennes lockade hår, stil och rouge-rosa kinder. Hon ses ofta i både korta och långa klänningar, men kort kort sägs vara en av hennes personliga favoriter. Och who can blame her? Hon är grymt snygga ben. Jag valde att sätta in en metallicjacka i mitt kollage då det kändes väldigt "Tinsley" och till det ett par matchande höga platformer. Även om Tinsley gärna har sandaler. Tinsley är väldigt up to date men gör det hon har på sig till sitt eget. Tinslay kan vara classy när det behövs, men ung och hipp när hon känner för det. Det verkar vara fart i henne och sånt gillar jag!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se