hit counter script



I'll be back in 2 weeks


Nu åker jag som sagt på semester (7-22 aug) och då kommer det vara dött här i bloggen. Jag hoppas på superbra väder och fina fynd. Inspiration blir Lela Rose's söta sommarklänningar och jag ska leta fina scarfs som kan skona mitt hår från solens förrädiska strålar. Som sagt vet jag faktiskt inte hur det blir med bloggen när jag kommer hem. Men jag kommer låta er veta. Tack för alla peppande kommentarer, och för alla värmande ord. Vi hörs.. Kram Madelen.

5 Responses to “I'll be back in 2 weeks”

  1. Anonymous Anonym 

    ha det skoj, kramkram.

    och det här med "vet inte hur det blir med bloggen" skriver du bara för att du vill få tröstande kommentarer. i know. det finns inget i världen (ok, nästan) som skulle få dig att sluta blogga.

  2. Anonymous Anonym 

    Ha det super på semestern!

  3. Anonymous Anonym 

    Snubblade in här av en slump och fick för mig att du sitter upp i malå och skriver.
    Då dök nästa fråga upp i bollen här.
    Jag flyttade från malå för ca 7 år sedan, min vännina för ca 8 år sedan. Ett par år senare när min vännina dök upp i malå med en knasig (men ack så rätt) frisyr och en färgglad (men ack så rätt) väska på armen så tisslades och tasslades det länge om hur "fjompig" hon blivit och "hur häftig" hon trodde sig vara. Har Malå förändrat sig så pass mycket så att man faktiskt KAN VARA MODEINTRESSERAD i denna by??
    Bara nyfiken. :D

  4. Blogger Madelen 

    Julia: Du vet inte ett skapandes dyft om mig. Du måste ju helt klart vara savant. För jag känner ingen Julia, men en Julia känner mig så pass väl att hon vet sånt. Shit pommes vilken spåkärring du är. Sånna som du gör mig jävligt sugen på att lägga ner skiten, men då blir du för nöjd så fan heller. Så Fuck you and have a nice day.

    Mia: Det var jätteskönt!

    Diverse: Tror inte nån bryr sig om vad jag pysslar med, kanske tisslas det bakom min rygg, men de enda människorna jag umgås med i Malå är min pojkvän och min familj så jag orkar inte bry mig. Det är ju tråkigt att små samhällen ska ha så lite att prata om. Men modeintresserad är jag, sen får Malå skitsnackers AB tycka som dom vill. Hoppas din kompis inte tog illa vid sig. Det händer ju så lite på sånnahär ställen så dom har liksom inget annat val än att leva på det lilla som finns att prata om. Tyvärr. Hoppas du fick ett någorlunda svar :)

  5. Anonymous Anonym 

    De 6 ggr per år jag åker hem till Malå för att hälsa på så försöker jag hålla mig inomhus för att slippa att det snackas om att man är hemma. Kanske är det bara inbillning men jag tror nog att snacket går varmt om hur man ser ut, vad man gör, var man bor osv. Bara för att jag inte valde att köpa hus, kombi, jycke och skaffa ungar vid 20. Äsch, jag gillar ju Malå egentligen. :) Kul blogg!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se