hit counter script



10 Things I Like


1. Min hungriga garderob har blivigt rätt mätt efter Stockholmsresan
2. Mitt nya och framför allt hela rouge från Mac
3. Det är snart dags för Bulgarienresan. Bara envecka kvar
4. På torsdag kommer nog ett par tjejkompisar till mig
5. På fredag är det fiesta. Ska åka till grannorten
6. Vi har tagit fram det stora objektivet till min Nikon D50
7. Nya Harry Potter filmen. Tycker den var riktigt, riktigt bra faktiskt.
8. Min Zen är full av härlig och promenadvänliga låtar. I like it!
9. Jag och R har snart två hela veckor med varandra. Otroligt.
10. Mina skor från Zara är som ett konstverk. Så himla fina. Grr.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se