hit counter script



Gossip Girl: Serena van der Woodsen


Jag har läst ut första boken i GossipGirl serien. Japp, jag har en rad härliga böcker framför mig. Njöt mig igenom hela den första och enligt rykten ska resten av serien inte vara sämre. Vi fascineras väl alla av Cecily von Ziegesars sätt att beskriva och måla upp karaktären Serena? Alla har ju en egen bild av hur bokens karaktärer ser ut, och här har jag försökt få ner i bild hur min Serena ser ut och klär sig. Bilden till vänster är en backstagebild på Gemma Ward där hon ser "Uptown" ut - och så ser på ett ungefär "min" Serena ut. En blandning av classy och cool, men självfallet hysteriskt vacker. Och yes, på Blackberry'n i mitt kollage står det "Nate is calling" Drama, drama, drama. Hur ser din Serena ut? Next up is Blair. Håll utkik!

Etiketter:

4 Responses to “Gossip Girl: Serena van der Woodsen”

  1. Anonymous Anonym 

    Böckerna är helt underbara, har läst alla som finns ute i serien nu och de blir aldrig sämre. Böckerna ska även bli till en serie i höst..

  2. Anonymous Anonym 

    Jag kollade på "klippen" till serin som kommer i höst på Utube en jag blev faktiskt lite besviken.. visst Serena va ju så fantastisk i böckerna så hon är väll svår att hitta, hon är okej, blair är bra..men vad hände med Daniel vadå poet? han ser ju ut som vilken vanlig kille som hellst? och sen hans lilla syster Jennie, hon som skulle vara lite söt och knubbig..ialla fall stor byst hon är ju vilken söt tjej som helst...nja jag vetinte blev besviken, nu när dom målade upp personena så nogrant i boken är ju det ju svårt att hålla toppen..fast trotts allt lär vi ju int bli besvikna. det ska vell vara samma person som gjorde OC som ska filmatisera Gossip Girl hoppas serien komer till sverige snart!!

  3. Anonymous Anonym 

    Vilken kul idée! Snyggt kollage också, det är faktiskt så jag tänker mig Serena.

  4. Anonymous Anonym 

    Själv tycker jag att serien är underbar. Har dock inte läst böckerna, men serien är en jättesucce i USA och kommer vara stor även här.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se