hit counter script



Magazine Magic


Förra gången retuscherade jag en bild på världens finaste Doutzen Kroes bara för att visa att allt inte är som tidningarna försöker få det till. Det tas bort och läggs till på fotomodellerna också. Den här gången hittade jag en superfin bild på en rätt naturlig Gemma Ward och kände mig lite sugen på att "sminka" den. Inget proffsjobb, I know, men det är rätt roligt att se vad man faktiskt kan göra på en dator. Jag la en ljusare grön skugga i botten, en mörkare lite längre ut på ögat och gjorde fransarna mörkare för en mascaraeffekt. Sen målade jag läpparna i korall/rött. Jämnade även ut hyn som en foundation vanligtvis gör. Som sagt, i photoshop är allt möjligt.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se