hit counter script



Hello Sweden!


Nu är jag hemma. Jag har haft en kanon semester tillsammans med min pojkvän och hans familj i soliga Bulgarien. Jag har ätit gott, solat och pussats i 2v med min karl. Men visst är det skönt att få komma hem till mellanmjölken och kalleskaviar. För att inte glömma min familj. Köpte lite smått och gott till mycket bra priser.

ang. min blogg:
Bloggen det absolut roligaste jag sysslat med genom tiderna. Mitt livsverk på sätt och vis. Jag har skapat den från ingenting till något jag är riktigt stolt över. När folk ger sig på en utan att ge en chans att försvara sig eller ens prata med människan som gömmer sig bakom skärmen så känns det här helt plötsligt inte alls lika roligt. Jag vill att bloggen ska vara rolig att skriva i, inte få mig att känna mig illa till mods. Internet is a bitch på många sätt och vis. 90% skulle aldrig låta så fult IRL som de gör online. Som jag brukar säga. Jag är bara människa.

3 Responses to “Hello Sweden!”

  1. Anonymous Anonym 

    Fortsätt med bloggen. Den är ju en av mina favoriter :)

  2. Anonymous Anonym 

    Välkommen hem!

  3. Anonymous Anonym 

    2 soliga veckor i Bulgarien låter helt underbart, jag är inte alls avis nej då ;)

    Och keep up the good work med bloggen, utan den skulle jag inte klara alla tråkiga gråa vardagar..

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se