hit counter script



Min Lookbook


Jag har skapat en lookbook idag på Style.com. Det regnar ju och det är ju ett exemplariskt tillfälle att låta kreativiteten flöda och skapa en samling av vad som inspirerar mig mest. I min "bok" hittar du Backstage bilder och beautybilder främst. Men som sagt, den är långt ifrån klar. Min inspirationsbok hittar du här! Hope you'll like it!

3 Responses to “Min Lookbook”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad roligt, ska spana in den :)

  2. Anonymous Anonym 

    Vad roligt, jag älskar lookbooks. Jag vill själv skaffa mig en egen, men vad jag förstod var man tvungen att registrera sig på amerikansk adress. Hur gjorde du?

  3. Blogger Madelen 

    Chirstin: Do it :)

    Linnea: Nej du kan registrera dig på din Svenska adress. Det gjorde jag! Prova igen! Klicka bara i Sweden som country.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se