hit counter script



Vart går gränsen?


Det ska tydligen finnas experter på området gång i höga klackar jag är inte en av dom som kan framföra den perfekta klackstrutten men jag trippar fram i min egen fart, stil och med egenkomponerad strutt. Mina nya Zaraklackar är väldigt höga. Men tack vare den breda träklacken känns de stabila. Nu undrar jag helt enkelt hur höga klackar är för höga klackar för er? Vad är genomsnittshöjden på era partyskor? Lite nyfiken är jag allt. Tell me!

1 Responses to “Vart går gränsen?”

  1. Blogger Julia 

    mitt genomsnitt ligger på 10/11 cm :) precis lagom tycker jag! och det är högklackat som gäller exakt varje gång när det är fest/utgång, annars går det ju inte att festa haha ;) speciellt inte dansa!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se