hit counter script



Lovely Looks: Hair Inspo!


1. Blanka långa luggen - Japp, den där otroligt irriterande "hänga i ögonen luggen" är tillbaka. Den kom tillbaka trots allt. Riktigt snyggt för er med raka hår. Vi med lockigare hår kan få det lite tufft. Det är jobbigt att måsta tvångsplatta lurvet varje morgon för att man ska få den där långa blanka och raka luggen. Dessutom skulle en pannlugg frissas upp vid minsta luftfuktighet om jag hade en. Hemska tanke - Tur det finns plattång! Snyggt är det, hemskt snyggt!

2. Lockiga romantiska knuten - Får sommarkänslor när jag ser den där frisyren. Här får vi med lockigt hår en fördel. Vi behöver inte trixa med massa stylingprodukter för att få till de där busiga små lockarna. Great! Det är så sött och fint, nästan så man får hål i tänderna. Till er som har rakt hår. Sov i flätor, det blir lagomt lockigt, och dessutom ska det ju sättas upp så det är inte så noga att alla lockar är lika stora osv.

3. Slarviga Hökbo knuten - Åh, Oscar! Vilken frilla alltså. Jag har tjattrat om den här frisyren ett tag nu, men blir absolut inte less den. Den är nog en av de snyggare frisyrerna jag någonsin sett. Väldigt avslappnat men ändå snyggt. Dessutom gäller inget finlir när det kommer till att göra den här frisyren. Det är tuppering och spray! Jag är sämst på detaljer så denna frilla passar ju utmärkt för mig. Inget knussel.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se