hit counter script



April Top 5!


April är ju helt klart en av favoritmånaderna. Värmen börjar dyka upp periodvis och vi blir rätt skonad från bitande kyla. Dessutom fyller jag ju år i April, vilket inte alls är helt fel. Att jag just detta år blev hela 18år var inte heller sådär jättetråkigt. Här kommer min April Top 5.

1. Chill clothing - På bilden bär skönheten Doutzen en vardagschill kombo som jag gillar. Aprilvädret är förädiskt. En jacka kan bli för varm, men en topp är för kall. Bär med dig en stor väska och börja dagen med många lager. Efter ett tag kan man plocka av sig lite småplock om det blir outhärdligt varmt. Glöm inte att investera i ett paraply för knasiga väder i vår.

2. Fyllde Myndig - Smått ångestladdat. Ansvar leder ju automatiskt till ångest enligt min smarta Filosofilärare, and I agree. Visst känns det skönt att få göra mer än tidigare. 18år öppnar ju en del dörrar. Hur som helst kan jag inte lova att jag säger att jag är 18 om nån frågar hur gammal jag är. Är lite stuck i att jag är 17 ännu.

3. Snygga Kjolar - Än känns det lite väl kallt här där jag bor, men snart! Och då hoppas jag att jag hittat min drömkjol. Den där ursnygga denimkjolen med vidd som bara väntar på mig någonstans därute. Riktigt roligt att kjolar kommer tillbaka, jag gillar kjolar.

4. Mittbena - Måste bli bättre på att våga tämja mitt hår in i en mittbena. Det är rätt inställt på att ligga i snedbena. Mittbena är så grymt snyggt. Helst på långa blanka svall. Funderar på att klippa en snedlugg, men när jag ser bilden på den här bruden blir jag ytterst tveksam. Det är ju så snyggt.

5. Snygga Skor - Alltid, alltid, alltid. Det finns så mycket snyggt, som inte finns här. Tänk om vi fick ett Topshop hit? Eller ett Zara? Åh vad jag blir frustrerad ibland när man hittar nått superfint och ser att det kommer från en av de affärerna som inte ens finns inom en 40mils radie. Gött mos? Inte så mycket. Ge oss (norrland) fler affärer!

2 Responses to “April Top 5!”

  1. Anonymous Anonym 

    Härligt kollage och grattis i efterskott :)

  2. Anonymous Anonym 

    Riktigt läckert! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se