hit counter script



5 Steps: Body and Skin 911


Bleka ben som inte sett solen sen förra Augusti? Torr och fnasig hud? Det ordnar sig på ett kick! Här kommer 5 snabba tips på hur du blir redo att möta våren i avklippta jeans istället för skoteroverall.

1. Skrubba - Det gnälls väldigt myckte om att skrubba sig. Skrubba ansiktet för en fräschare hy och kroppen för strålande lyster. Hoppa på tåget, för det fungerar. Det är dessutom bra för innåtvuxna hårstrån på benen. Jag gillar Bodyshops Scrub.

2. Eliminate hair - Det är inge vidare roligt att känna sig som mr. Borat himself när man ska känna sig snygg i shorts eller kjol. Gör det till en vana att raka benen varje gång du duschar. Eller är du en hårding som min vän S så kör du med epilatorn eller vax. Det suger att vara tjej. Jag vet. Men är det panik och solen skiner, så dör ingen i din närhet av lite stubb.

3. Återfukta - Jag måste återfukta mycket eftersom jag har en tendens att ha rätt torr hud på benen. Vissa blir inte särskilt torra, men återfukta ändå. Det är superbra för huden! Bodyshop har superfina bodybutters som luktar gudalikt gott. Konsistensen är dessutom gudomlig.

4. Fake it sister - Det är ett fåtal lyckliga som a) blir bruna av att tänka på solen b) åker utomlands före sommaren eller c) rockar bleka looken! Vi andra vi får helt enkelt ta och fuska oss till Gisele brännan. Aco har en fin och billig BUS för den med halvtasktigt med cash.

5. Se här!

1 Responses to “5 Steps: Body and Skin 911”

  1. Blogger Babysaur 

    Nej, nej det suger inte att vara tjej! Det är alldeles förträffligt underbart! :)

    Jag gillar din blogg. Fina collage och intressanta inlägg.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se