hit counter script



Kiss&Tell How to: Look Spring-tastic


I vår ska det vara rock-sött. Blekrosa läppar mot en sliten skinnjacka, Jag gillar det enormt mycket. Hakar du på vårtrenderna eller tackar du nej?

1. Blekrosa Läpparna - Jag gick in på Make Up Store för ett tag sen och provade deras blekrosa läppstift, och damn, det var rosa. Jag gillade läppstiftet, men det gjorde tydligen inte hon som jobbade i butiken. Hon talade om att läppstiftet var jätterosa och matt. Jag i min tur sa att det var precis det jag sökte efter. Hon skulle väl på något snällt sätt försöka tala om att jag skulle se ut som en barbie wannabe om jag köpte det här stiftet. Se där, tydligen har inte sminktrenderna riktigt hittat till alla butiker ännu. Så igga alla snorkiga försäljare. Vill du ha ett rosa läppstift - Köp ett. Det är snyggt.

2. Kjolen - Min pojkvän fick ett mms av sin syster i Sthlm. Där var det minsan kjolväder. Här i Norrland kan vi nog få vänta ett par veckor till. Men när det väl är barbentdags så kommer kjolen vara en given följeslagare. Helst lite klockad med aningen högre midja än vanligt. Törs du så go for en megahög. Jag är så sugen på en denimkjol. Inte en tight - utan en klockad. Så himla snyggt.

3. Skinnjackan - Här har vi the stuff. Jag älskar min. Den kommer hänga med under våren, då april och maj tenderar att ha förädiska väder som skiftar om vartannat. Den fungerar ju även under svala sommarkvällar. Blir bara snyggare ju mer sliten den blir. Rå najs! Visst kostar det oftast en slant, men det kan ju vara värt det med tanke på att den håller länge!

4. Brun-Utan-Sol - Jag gillar bus. Visst, jag är ingen expert och råkar ut för fläckar och annat. Men övning ger färdighet. Dessutom brukar man kunna skrubba bort det mesta från större missöden. Ett budget alt är ACO's bus. Helt fantastisk och billig dessutom. Annars rekomenderar jag Clarins. Great! Många är rädda för brun utan sol och hävdar att alla produkter gör en orange. Det finns guldkorn som de ovan. Prova igen!

5 Responses to “Kiss&Tell How to: Look Spring-tastic”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad kostade detta< ljusrosa läppstift? (: Är på jakt efter ett själv, men har inte hittat det perfekta ännu - men det där lät bra.

  2. Anonymous Anonym 

    Utan tvekan en klockren look!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag har faktiskt ny köpt ett riktigt ljusrosa läppstift, super nöjd och ack så coolt! :)

  4. Anonymous Anonym 

    håller helt med dig om vårens måsten ;) lever i min skinnjacka så det får inte bli sommarvärme alltför fort..

  5. Anonymous Anonym 

    ibland blir man bara så trött på sånna säljare! hoppas du köpte läppstiftet! :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se