hit counter script



Sista dagen om 17


Imorgon fyller jag 18år. Hade gärna fyllt år en annan dag, så jag fick träffa familjen men det är inte mycket att göra åt. Får göra det bästa av situationen. Känns konstigt att tänka att jag fyller år imorrn. Känns inte riktigt så.

Info.
Om du vill kommentera i min blogg då får du lov att skriva in ett namn. Anonyma kommentarer tar jag bort. Jag är trött på anonyma användare som glider runt på min blogg (och andras också för den delen) och kommer med onödiga kommentarer. Detta för att göra andras vistelse på min blogg trevligare. Och så jag får behålla lugnet. Snälla, ange ett namn!
Tack för ordet.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se