hit counter script



Birthday Girl


Jag trodde jag skulle få fira min 18års dag med enbart pojkvännen, men hipps vipps dök hela goa familjen upp och lunchade med mig. De körde alltså sammanlagt 25mil för att få fira mig. Det var nog bästa presenten av allt tror jag. Fick massa fina saker, men det är ju liksom en stor grej att fylla 18 också - bara en present det ju! Finns så mycket mer man får göra nu. Krogen, ta körkort, gifta sig, rösta! Jepp allt det får jag göra enligt det fina födesedagskortet familjen gav mig. Watch out världen, här kommer jag! Har fortfarande ca 5 tim kvar av min födelsedag!
Tack älskade vänner, familjen och pojkvännen för en underbar dag!

5 Responses to “Birthday Girl”

  1. Anonymous Anonym 

    Minns inte om jag har kommenterat här tidigare men jag är en trogen läsare av din blogg och ville bara önska grattis, 18 ÄR stort! ;)

  2. Blogger Madelen 

    Tack så mycket! Vad snäll du är :)

    Jag vaknade på morgonen och tänkte "Nej nu somnar jag om och vanr imorgon" Var lite deppad över att jag inte skulle få träffa mamma, pappa och syskonen. Sen kom dom ju till mig. Världens finaste sak att göra! Dagen blev jättebra!

    Tack än en gång!

  3. Anonymous Anonym 

    Åh grattis i efterskott, du verkar ha haft en bra dag!

  4. Anonymous Anonym 

    GrattisGrattisGrattis&Grattis! :)

  5. Anonymous Anonym 

    Grattis på födelsedagen från en trogen läsare!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se