hit counter script



Jag älskar dig!


Har varit hos R hela kvällen. Vi har blivigt helt hooked på serien House och ser nu säsong efter säsong. Så här inför "årets mest romatiska dag" går det upp för mig klarare än någonsin, du är min soulie. Vi skrattar åt interna små grejer som inte en själ besides me and you fattar. Vi har ett eget språk, vi behöver inte säga allt högt. Jag är så otroligt glad att jag råkade snubbla över en perfekt individ som dig. Vi är helt skräddarsydda för varandra. Förevigt har blivigt världens mest utslitna ord. Folk har misshandlat hela grejen, förevigt är inte två veckor, inte fyra och inte 1år. Jag vill att vi ska vara förevigt, men att lova vore idiotiskt. Jag kan lova en sak - Du är en del av mig idag, imorgon och förevigt. På nått sätt! Jag älskar dig, på alla språk som finns.

Etiketter:

1 Responses to “Jag älskar dig!”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad gulligt du skriver om er. Hur länge har ni varit tillsammans? Fina alla hjärtans dag kollage du gjort förresten! :) Jag gjorde också ett för bloggen idag ;P

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se