hit counter script



"Kiss and Don't Tell"


Puh, klar med mitt pilates pass, smidigt med DVD skiva. Rätt så jobbigt, men superskönt efteråt. Måste hitta en bra Yoga DVD. Den jag har nu är inte riktigt min stil. Vill ha en Power Yoga dvd. Det får ju inte vara för slött. Nog om det. Nu ska jag bänka mig framför tv'n och titta på de ett nya Laguna Beach avsnitten. Den här kullen hörs vara värre än the old gang. Hm, låt se om det stämmer. Haha ironiskt nog heter dagens avsnitt "Kiss and DON'T tell" - Kul!

Jag vill ha Ashleys megastora Hermés väska, ja alla hennes Hermés väskor då. Jag har redan en bjässebag, men what can I say? Man kan aldrig ha för många. Dessutom - Hermés. Jag ger en tå för den, eller.. mja. Jag hoppas iallafall att jag en dag snubblar över antingen en liknande väska (same size, same everything) eller typ, snubblar över en miljon. I want it - Bad.

Etiketter:

1 Responses to “"Kiss and Don't Tell"”

  1. Anonymous Anonym 

    Usch, så orättvist att Ashley har en massa Hermés väskor liggandes i garderoben. Varför kan inte jag få några ? ;)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se