hit counter script



Lovely Shoes..


Efter att ha blivigt tipsad av Sanna om "gardenia look-a-like"s på DinSko hittade jag dessa godingar. Var nära att köpa ett par från Vagabond för 700kr - eftersom jag alltid älskat denna sko och letat hur länge som helst efter ett substitut till Gardenia ankelbootsen som inte säljs i norr. Jag fick punga ut ca 400kr för dessa skönheter som är otroligt sköna att gå i. Fast halkiga, vilket gör att jag måste starta typ 10min tidigare när jag ska till skolan. Har varit nära att halka på min lilla rumpa många gånger, men haft turen att bara "glida" och göra lite okontrollerbara piruetter. Dom är värda en lårkaka. Dom är söta!

Etiketter:

2 Responses to “Lovely Shoes..”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad roligt att du också hittade skorna! Håller med om att dom är riktigt halkiga men det får man stå ut med! Ha det bra!

  2. Anonymous Anonym 

    Vill också ha...

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se