hit counter script



On the beach..


Jag. Vill. Ha. Sommar!
Tänk att få packa en schysst strandväska (typ Mulberry'n på bilden) och ligga på playan hela dagen. Lyssna på härlig musik i Ipoden och jobba på brännan. Underbart! Blir nog rätt härlig sommar då vissa fyller 18 härliga år. Jepp, jag litar på att den här sommaren blir den bästa jag någonsin kommer uppleva. Fast, nästa år lär man väl lova samma sak igen? Ska göra det till min livsuppgift att njuta av den här sommaren till fullo. Helst på en milslång strand med min älskade R i solstolen bredvid. Vad säger du R? Turkiet eller? För utomlands ska vi. Och nej.. Norge räknas inte.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se