hit counter script



Jag är pigg?


Inledde dagen med en rejäl frukost. Här skulle det inte gäspas en hel förmiddag. En stor rosa smoothie och fullkornsbröd. Och ja, hur blev då resultatet? Jag var pigg när jag kom till skolan, det fungerade, en stor härlig frukost gör susen? Alltså kostar bara en härlig dag utan gäspkoma -10min sussandes för mig. Great ny trend blir en rejäl frulle för mig! Efter skolan begav jag mig till city för att invänta min gode vän E och köpa persiljesmör till vår lövbit. Åh så otroligt himmelskt gott det var. Torsdagsmiddag, lövbit.. mm.. Supergott. Sen drog jag om en vända till Solariet och pressade där. Väl hemma blev det frukt för att peppra kroppen med c-vitamin för att hålla förkylningarna borta. Nu - läsa nya VR och dricka gott vaniljte.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se