hit counter script



NEWS!


En superhjälpsam kille märkte att jag var helt förstörd pågrund av min döende kommentatorsfunktion så han gjorde hjärt och lungräddning på den i natt. Voilá - it's alive! Det kommer fortfarande ske en flytt, snart. Blogspot får nog stå för blogghotellet eftersom mitt problem nu är fixat (men man kan inte tacka blogger för det tyvärr) Hur som helst behöver ni inte skicka fler "vad är nya adressen" mail, eftersom jag stannar här ett litet tag framöver. Nu hoppas jag att jag får kommentarer igen, som sagt - Det funkar nu! Yey.

2 Responses to “NEWS!”

  1. Anonymous Anonym 

    Vad skönt att det funkar igen för dig! Förresten, jag är ju supernyfiken på din nya frill! :)

  2. Anonymous Anonym 

    välkommen tillbaka =)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se