hit counter script



And after that..


När mitt första projekt haft premiär är det dags för nummer två! Denna gången tänkte jag mig dock en längre modell som börjar under bysten och slutar vid knäna. Låga fickor och massa knappdetaljer. Lär bli intressant..

3 Responses to “And after that..”

  1. Anonymous Anonym 

    finns det ngt du inte kan kvinna? =DD

  2. Anonymous Anonym 

    du måste visa resultaten sen :D jag håller också på att sy en förkläddesklänning, menjag tror inte resultaten kommer bli så lyckat..

  3. Anonymous Anonym 

    Vad jag önskar jag kunde sy!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se