hit counter script



5 Kiss&Tell Favoriter


1. Polotröjor ♥
Gud så himla skönt att slippa vindraget runt halsen när man är ute! Dessutom är det snyggt och passar till massor av vinterns snyggaste klänningar!

2. MbMJ Päronet
Jag är upp över öronen kär i det här klockhalsbandet från Marc by Marc Jacobs. Toppar alla smyckeslistor som finns just nu enligt mig! Snyggt!

3. Slingbacks från DinSko
Köpte ju ett par slingbacks från DinSko förra veckan och i Fredags invigde jag dem. Dansade hela natten lång utan skavsår eller svordommar över en pinnsmal klack! Tacka gudarna för dessa gudomligt snygga och bekväma slingbacks. Drömskorna är drömsköna också..

4. Förklädesklänningen ♥
Mitt lilla syprojekt! Jag är så kär i den där klänningen och hoppas på att min ska bli lika snygg! Har äntligen hittat ett par superstora knappar att fästa på den nu. Great!

5. Rosebud Original
Älskar lukten (ensam om det typ) och den söta förpackningen. Innehållet är dock det bästa, mina läppar är onekligen ett par torrisar och det fixar denna lilla burk på ett kick! Snygg glans får dem också.

6 Responses to “5 Kiss&Tell Favoriter”

  1. Anonymous Anonym 

    Mm, älskar den klänningen. Måste införskaffa något liknande!

  2. Anonymous Anonym 

    Håller med dig om typ... allt! Måste få tag på förklädesklänningen, den är verkligen gorgeous.

  3. Anonymous Anonym 

    Halsbandet, klänningen och rosebud är verkligen mina favorieter också :-)

  4. Anonymous Anonym 

    har 2/5. alskar MJ klockan, och som du sager, det ar det snyggaste smycket som finns. och rosebud. karlek. dock ar jag mer for minty rosebud. testat det?

  5. Anonymous Anonym 

    Älskar halsbandet, klänningen och skorna också *trånar*

  6. Anonymous Anonym 

    RE Linnea: Jag ska sy en jag :) Billigt och bra!

    RE Michaela: Jag kommer nog aldrig få tag i det ursnygga originalet så jag syr en ist :)

    RE Stasia: I agree! Nej jag har faktiskt inte testat minty, vill göra det! Tack för tipset!

    RE Danwei: Alltså jag kan tala om att skorna hamnar på listan av mitt livs bästa investeringar! Kärlek!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se