hit counter script



Marc by Marc Jacobs fruktiga klockor..


Vill verkligen ha en, och ska verkligen ha en. Frågan är bara, äpple eller päron och guld eller färg. Det återstår att se. Landade just lite kosing som jag planerar att bränna på en MJ goding. Får försvara mitt lilla inköp med att jag inte har någon klocka, och alla vill väl att man ska komma i tid? Anyways, jag älskar halsbandet och ska ha ett! Fröken Farhman har ett supersött dinglandes runt halsen. Och pretty soon jag också om jag hittar ett.

10 Responses to “Marc by Marc Jacobs fruktiga klockor..”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag tyckte att de guldiga päronet var finast:)

  2. Anonymous Anonym 

    I guld är riktigt fint :) Var kan man köpa de?

  3. Anonymous Anonym 

    RE emma: Päronet är min favvis med tror jag :)

    RE anna: På norstroms tror jag, men jag ska nog köpa från ett annat place :)

  4. Anonymous Anonym 

    jag gillar det gröna äpplet mest!

  5. Anonymous Anonym 

    Tycker absolut du ska köpa det gröna ÄPPLET :)!

  6. Anonymous Anonym 

    Jag gillar halsbandet mest i guld, får otrevliga 70-tals vibbar av de i färg. Så tror jag ett i guld håller i längden också (om man får vara så tråkig). I övrigt gillar jag både äpplet och päronet :)

  7. Anonymous Anonym 

    Äpplet :p
    Var då verkligen ingen billig klocka heller ;o

  8. Anonymous Anonym 

    Jag älskar de där klockorna, vill också ha!

  9. Anonymous Anonym 

    jag vet att det är fossil scandinavia som säljer Marc By marc i sverige, man kan kolla med dom var närmaste köpställe är!

  10. Anonymous Anonym 

    Jag är också desperat efter en sån klocka. Jag vill ha äpplet. Men jag har försökt att köpa den på Nordstroms med de skicka inte till sverige:(

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se