hit counter script



Hemma hos mig..


Så här bor lilla jag, ja det lilla ni kan se iaf. En 1:a på 27kv med superb hyra och läge. Har nästan fått klart allt nu, och förrutom att matbordet bara får stanna tills lillebror flyttar så är jag nöjd. Som utfyllnad slängde jag in mina små söta juktomtar från CultDesign. Ta lite bilder på ditt rum/din lägenhet och länka så vi får smygkika hemma hos dig. Alltid roligt att se på nåns Crib!

11 Responses to “Hemma hos mig..”

  1. Anonymous Anonym 

    Jättefint, gillar verkligen mönstret på tapeten i vardagsrummet! Funderar på en liknande sj, till mitt kommande Crib :) Var ligger din lya egentligen?

  2. Anonymous Anonym 

    Den är från Åhlens faktiskt :) Jag bor på Varvsgatan, nedanför Ainas, mot älven! Visst skulle du och gubben din flytta ihop?

  3. Anonymous Anonym 

    Oh vad fint och mysigt! vardagsrumemt är jättefint, gilalr tapeterna och färgerna jättemkt! Påminner lite om din bakgrund här på bloggen ;D

  4. Anonymous Anonym 

    RE Nina: Haha du har rätt, väldigt likt! Jag är lite inne i det där med snirkliga mönster :)

  5. Anonymous Anonym 

    gillade tapeten och spegeln i vardagsrummet, mysigt!

  6. Anonymous Anonym 

    Gud vad kul med sånt här:) Gillar verkligen tapeten!

  7. Anonymous Anonym 

    Tapet är lovely! Fyndigt från Åhléns. En vän till mig har en liknande men hon betalade skjortan för sin!

  8. Anonymous Anonym 

    Okej, riktigt bra läge med andra ord.
    Jo de ska vi, vi letar lägenhet för fullt :)

  9. Anonymous Anonym 

    Jävlar va fint :)!

  10. Anonymous Anonym 

    FY FAN VAD SNYGGT DET HAR BLIVIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELVETTE! /marrow :D

  11. Anonymous Anonym 

    Vardagsrummet ser urmysigt ut! Jag gillar tomtarna också, väldigt söta. :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se