hit counter script



Makeup Rip off: Kirsten Dunst


Kirsten Dunst är verkligen en sötnos. Längtar så efter hennes kommande film som fashionabel drottning. Jag har faktiskt en tjej i min klass som är grymt lik henne (vinkeli-vink Elin) Så, här har ni en liten rip off guide. Sno hennes make-up look från röda mattan. Easy Breezy, inget krångel här inte, naturligt och sött! Allt smink utom mascaran kommer från MUS (Make Up Store) Gillar inte deras mascaror, och vill därmed inte tipsa om den.

3 Responses to “Makeup Rip off: Kirsten Dunst”

  1. Anonymous Anonym 

    Idag bloggas det för fulla muggar vilket jag tackar för! Gode uttråkad är jag här framför datorn haha.. Blev sugen på lite makeupstore shopping nu när jag såg det här inlägget.. måste dit snarast!

  2. Anonymous Anonym 

    Mitt i snöstormens öga finns inget annat än bloggning to do. haha! Dom har ju så fina grejer. Var nyss där och handlade.. lite för mycket!

  3. Anonymous Anonym 

    Jaa "elinkopian" är faktiskt ursöt allt som oftast..Kul om man var det själv också. haha! Känner på mig att pengarna jag fått idag kommer vara slut imorgon..Oh god, pappa dödar mig då ! Lite nya kläder, smink och frisörbesök(dock inte klippa mig imorrn men) -Inte billigt! men yiess så roligt :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se