hit counter script



Novemberlistan!


Sist var jag försenad med listan, nu är jag för tidig! Bara en timme så jag tror nog jag ska få komma undan. Here we go! November listan. (nästan alla bilder från TopShops nya coola hemsida)

♥ Rutigt, rutigt, rutigt..
Senapsgula plagg!
Stickat i orimliga mängder
♥ Kort korta klänningar med vidd
♥ Söta baskrar
♥ Slitna Messangerbags
♥ Party slingback mockapumps
♥ Söta klänningar
Kjolar med hög midja
♥ Allt med vidd..
♥ Vintage Dior
♥ Marc by Marc jacobs frukt halsband.

4 Responses to “Novemberlistan!”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh jag vill ha typ allt :) gillar den bruna "korta korta klänningen med vidd" ;) geeemee!

  2. Anonymous Anonym 

    förresten den kanske var svart, men skitsamma, vill ändå ha! :D

  3. Anonymous Anonym 

    RE Rosen: Att den var råfin? Topshop till skellefteå tack! Kunde inte Topshop kommit in i den lilla gluggen som glitter2 fick? Onödigt med2 glitter?!

  4. Anonymous Anonym 

    Underbar, love love love! Haha precis, men stor risk att dom skulle ta hit nån affär som är i klass med den ? Lite pissigt faktiskt.. Onödigt OJA!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se