hit counter script



Datavirus sucks!


Oh lord, min dator mår inte prima skinka. R har försökt fixa den hela helgen men icket. Ett virus som sprids via msn messanger har ätit upp hela min dator. Yummie? Anyways har helgen varit hur rolig som helst. Drinkar, skyhöga heels, classmates och R.. Det kan inte bli fel! Förutom att fötterna är aningen ömma.

6 Responses to “Datavirus sucks!”

  1. Anonymous Anonym 

    omg, då kanske det var det som "du skickade" till mig på msn?:S fick en länk från dig och länken funkade inte och den hade ett väldigt konstigt namn och dum som jag är så tryckte jag. fast inget har då hänt med min dator än så länge iaf.

  2. Anonymous Anonym 

    Det var då inte meningen, när jag loggade in på msn blev datorn helt svart..Undra om det var nått "mass-spamm" virus? Gud..

  3. Anonymous Anonym 

    nej gud de förstår jag att de inte var meningen!
    de var säkert nått sånt:S virus är inte kul!

  4. Anonymous Anonym 

    jag hatar virus!

  5. Anonymous Anonym 

    Åh, stackare. Hoppas den blir frisk snart.

  6. Anonymous Anonym 

    Hoppas den kryar på sig snart, trist utan dig i bloggvärlden ju! Förresten, har spanat efter din kjol men den finns inte kvar längre tyvärr så vitt jag förstått! Har endast hittat en liknande i jeanstyg. :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se