hit counter script



I ♥ Vintage



Tacka vet jag 2ond Hand!
Fick Västen (Stickad och superskön) för
20kr. funderar på att sätta jätteknappar
på den. Väskan som är i äkta skinn gick
på 25kr och broscharna i form av en
bananklase och ett tuggat äpple för 10kr
tillsammans. Broscharna går att använda
som halsband också, väldigt Marc Jacobs,
fast aningen billigare. Man ser också
skaftet på Ridstövlarna i äkta skinn,
supersköna och himmelskt mjuka.











(Ursäkta minen, haha)

16 Responses to “I ♥ Vintage”

  1. Anonymous Anonym 

    allt va skitsnyggt! ååh jag är jätte avundsjuk!

  2. Anonymous Anonym 

    Fan va alla fyndar på second hand! Väskan var ju skitfin. Precis en sån jag letar efter! Kan du inte fynda lite till mig med? ;D

  3. Anonymous Anonym 

    RE Lenie: Tack så mycket, blev rätt nöjd faktiskt!

    RE Emelie: Haha, det är rätt hypat nu faktiskt, men jag har alltid varit en second handare efterom min Mamma jobbat med det ändå sen jag var liten.

  4. Anonymous Anonym 

    Jättesnyggt:)

  5. Anonymous Anonym 

    Åh så fina fynd, gillade speciellt broscherna! Kram.

  6. Anonymous Anonym 

    RE Dee: Tack :)

    RE Bohemica: Jag med :) Broscherna är supersöta! Kram på dig med!

  7. Anonymous Anonym 

    Vad mycket fint du fått tag i! :)

  8. Anonymous Anonym 

    Fint :-)

  9. Anonymous Anonym 

    HAHAHHA gissa vem som höll i den där väskan länge idag när jag å mamma va där?? JO JAG :D å västen kollade jag också på.. men ännu en gång blev fynden dina å ännu en gång ångrar jag mig att jag inte köpte dem.. hahha :D HA´DET!

  10. Anonymous Anonym 

    Vilka kap!

  11. Anonymous Anonym 

    Västen var skitfin! nu blev jag peppad på shopping, imorgon, äntligen :D

    kram madde, hoppas du haft en härlig helg !

  12. Anonymous Anonym 

    jag undrar vilken secondhand du har varit på?

  13. Anonymous Anonym 

    RE Christin: Visst blev det en del :)

    RE Sandra: Tack!

    RE Sanna: Haha! Tänka sig hur det kan bli!

    RE Rosen: Haha shoppa loss som aldrig förr, det mår själen bra av. Kram på dig med stumpan och trevligt lov! Ses när skolan börjar, om inte tidigare :)

    RE Josse: Den lokala Second hand butiken på i födelseort Malå.

  14. Anonymous Anonym 

    Vilka kap! Tänk vad mkt fint man kan hitta second hand bara man ger det en chans. :)

  15. Anonymous Anonym 

    jättefina fynd!

  16. Anonymous Anonym 

    haha, jag har en precis likadan bananbrosch (seconhand min också), de är cooola!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se