hit counter script



Fluffiga kjolar är poesi!


Älskar kjolar som går högt upp i midjan á Katie Holmes. Kan säga att om jag hittar Victor&Rolf kjolen från H&M så talar vi om sekunder innan den är min. Jag måste hitta något liknande dessa kjolar. Underbara, försök inte ens invända för jag är kär! Har någon sett någon? släng in ett tips i kommentarer är ni söta.

5 Responses to “Fluffiga kjolar är poesi!”

  1. Anonymous Anonym 

    älskar kjolen i mitten.. såå söt! Skulle verkligen vilja ha lite Victor&Rolf prylar när de släpps, men tror inte jag orkar brottas med alla fjårtisar..haha :P

  2. Anonymous Anonym 

    Den i mitten och den till höger var supersöta!

  3. Anonymous Anonym 

    Philip Lim gör underbara kjolar! Victor&Rolfs för hm är riktigt söt :)

  4. Anonymous Anonym 

    Hjälp, vad fin H&M-kjolen ser ut! Viktor&Rolf är grymma.

  5. Anonymous Anonym 

    hej! var har du fått tag på viktor&rolf bilden? finns det fler bilder? var inne på gettyimages eller va de heter och kollade men hittade inget. :( tack för svar!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se