hit counter script



Hallå Accessora.se?


Ni har ju glömt lilla mig? Beställde mitt åsahjärtaniklas halsband den 23sep och mitt avi har inte kommit än. Har skickat minst 6 mejl till accessora och bara fått ett svar, för 3 dagar sedan "återkommer när jag vet mer!". Nej fybubblan, jag tänker inte åka på att betala något "outhämtat paket" är så ruskigt besviken. Accessora.se får inga pluspoäng av mig idag.

3 Responses to “Hallå Accessora.se?”

  1. Anonymous Anonym 

    usch :( sånt är trist!

  2. Anonymous Anonym 

    Vad tråkigt! Det är hemskt när man väntar på något och det inte kommer!

  3. Anonymous Anonym 

    Va dåligt!! Har ju hört att de ska vara så bra med sina leveranser annars! Jag har problem med Adlibris nu, de avbeställde en bok från min order men tog betalt för den. Så nu måste jag tjaffsa för att få dom pengarna tillbaka.. SUCK!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se