hit counter script



Solbrun året om..


Nu har det kommit, ska nämnligen börja käka Maxosol, som sägs ska ge finare hy och lite färg kombinerat med sol. Eftersom jag är en solariesyndare, i figure det där är nått för mig! Kanske man inte behöver pressa ihjäl mina stackars hudceller i solariet under vinterhalvåret. Det här är nog ett alternativ för mig som inte direkt har lättast för att få en snygg och ihållig bränna. Är det någon som provat på dessa "mirakel" tabletter? Watch out Giselle & Adriana!

2 Responses to “Solbrun året om..”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag testade ett par såna där tabletter för ett tag sen, du blir ju inte brun av själva tabletterna utan av när du solar *_*

  2. Anonymous Anonym 

    Nej precis, det ger ju lite färg, men det måste kombineras med sol :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se