hit counter script



Chanel örhängen till mig..


Tradera auktionen avslutad och jag är korad vinnare, äntligen! Som jag kämpat för dessa örhängen. Jag tycker dom är så otroligt snygga och jag kommer verkligen att använda dom! Tidlösa godingar.. i love!

9 Responses to “Chanel örhängen till mig..”

  1. Anonymous Anonym 

    Grattis! Är de äkta?

  2. Anonymous Anonym 

    Det tvivlar jag på, men så att säga, smakar det så kostar det, och det gjorde det indeed.

  3. Anonymous Anonym 

    Skrev om dem tidigare idag. Jag vil också ha! Och ja, även om det tar emot: grattis! ;)

  4. Anonymous Anonym 

    Dom är FAB! längtar tills jag får dom..

  5. Anonymous Anonym 

    Kul för dig! Vad kostade juvelerna din kassabok?

  6. Anonymous Anonym 

    Mm, funderar oxå på att buda hem ett par, brukar låna min farmors (haha japp, hon är designerfreak) och dom är sjuukt snygga! :)

  7. Anonymous Anonym 

    Åh de är så snygga grattis!

  8. Anonymous Anonym 

    Det blev ett par hundra riksdaler, men då kommer jag ju ha dom ofta och mycket. De är ju i silver så. Längtar efter dem såå..

  9. Anonymous Anonym 

    Grattis!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se