hit counter script



I heart H&M


Fick ju se en snutt av H&M's höstkollektion i Stockholm. Tyvärr hade nog inte allt kommit in då, och till Norrland lär ju knappast alla godbitar komma, They never do. Bilderna visar verkligen hur mycket snyggt det kommer komma under höst och vintermånaderna. Den där svarta klänningen är väldans lik den Ebba har på sig i sin blogg. Måste jag tillägga att det är begärfaktor på den, i want! Den grå koftan med påsydda bollar vill jag också mata min garderob med, den är ju bara för söt! Som sagt, jag hoppas på ett grande höstsortiment även till oss frusna norrlänningar. Please? Annars måste jag vallfärda.

2 Responses to “I heart H&M”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh grymt snygga grejor! Måste spanas på H&M i storstaden, hittar jag klänningen kan jag skicka den med expressbrev till dig :D!

  2. Anonymous Anonym 

    Haha.. tur vi Norrlänningar håller varandra om ryggen :D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se