hit counter script



Utvärdering av min weekend!


Starspotting:
Babsan (Satt på en tron på Pride festivalen)
Kishti Tomita (Dansade riktig tantsnuskdans på pride)
Christer Lindarw (Vinkade kungligt på pride)
Freja (Blängde argt i rulltrappan på t-banan, riktig suris!!)
Robinson Robban (Njöt av 5 sekunders attention)

Roadkill count:
2 rävar
2 harar

Shopping:
3 oversize cardigans
2 klänningar
1 t-shirt
1 par shades
2 par overknee's
2 par hellånga leggings
1 duwop buttercup
m.m.

Bästa:
Den underbart goda Caffé Mocha'n från CoffeCup som jag delade med R
Alla promenader genom staden
Det underbara sällskapet (Mr.R, Hans syster och hennes man)
Stockholm Pride!
Min Kapsylöppnare som nästan hindrade mig från att få flyga till Sthlm haha..

Värsta:
Torsdags skuren som förstörde min outfit och frisyr
glamourfaktorn sjönk drastiskt.
Kapsylöppnaren som tydligen var ett mordvapen enligt flygpersonalen.
Gick bra dock, bara lite pinsamt.

2 Responses to “Utvärdering av min weekend!”

  1. Anonymous Anonym 

    Kommer det bilder på inköpen? :)

  2. Anonymous Anonym 

    vi såg inga kändisar, en stor besvikelse! och jag håller med dig om torsdagsskuren! som om jag inte var nog "osnygg" efter en 13 timmars tågresa :P

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se