hit counter script



Piffa till lägenheten..


Varit i lägenheten i stan idag med pappsen och lillebror (som alltid tas för storebror) och fixat med mina miljontals ikeahyllor och speglar. Det skulle borras och skruvas och allt annat som är för mycket 'killgöra' för mig. Tacka vet jag karlar. Det blev ruskigt bra, precis som jag ville ha det. Nu fattas bara ungefär hela cultserien som jag förälskat mig i. Bilder ska jag givetvis bjuda på när jag är klar med mitt lägenhetspyssel. You can count on it! Nu fattas bara min garderob, som jag fortfarande har lite frågor och funderingar kring. Eftersom min lägenhet på 27kv inte rymmer en 'carrie-closet' så måste jag ju komma på något smart och stilrent, men som inte tar plats, framför allt. Jag har en plan dock.

3 Responses to “Piffa till lägenheten..”

  1. Anonymous Anonym 

    jag har samma problem med mina garderober, skulle också behöva nått smart, meen jag är inte så kreativ så jag får nöja mig med kaos :P

  2. Anonymous Anonym 

    ser fram emot bilderna :)

  3. Anonymous Anonym 

    Garderober är knepigt, man vill ju att de ska smälta in med resten av rumet så bra som möjligt, vilket kan innebära att man får leta lääänge.

    Haha, håll ögonen öppna, dom kommer.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se