hit counter script



Chanel Örhängen..


Är så himla sugen på ett par chanel örhängen! Måste bara ha ett par, någon som har tips på vart jag hittar mina darlings? Tack på förhand.

6 Responses to “Chanel Örhängen..”

  1. Anonymous Anonym 

    De säljs ju inte i Sverige.. så ebay kan ju vara något! : )

  2. Anonymous Anonym 

    Det får väl bli Ebay eller tradera, suck!
    Ska iaf leta lite på secondhand butiker i stockholm.
    Kanske har turen att snubbla över ett par vintage?!

  3. Anonymous Anonym 

    kolla runt lite på tradera, där finns det alltid :)

  4. Anonymous Anonym 

    jag hittade mina på blocket:)

  5. Anonymous Anonym 

    Jo, de säljs faktiskt i Sverige. Jag vet två ställen, båda på Hornsgatan i Sthlm, nu vet ju jag inte vart du bor, men ändå =) affärerna heter "två tre gånger" och Judith's.

  6. Anonymous Anonym 

    Ja vad du en gör, köpt inte fejk, du ska ha riktiga fins på NK för en tusenlapp som sakt !

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se