hit counter script



Ciao!


Det kommer bli bloggtorka här hos mig i minst 4dagar framöver, men det kan bli längre. Jag hoppas jag fortfarande har några läsare när jag kommer hem från min Stockholmstripp så jag har några att visa upp mina fynd för. Kommer nog inte hinna blogga mer innan jag åker, men jag skriver direkt jag är hemma! Nu hoppas jag att jag hittar allt jag söker. And that's a huge list of stuff.

♥ Overknee's ♥ Cosy koftor ♥ DuWop buttercup ♥ Hellånga leggings ♥ Miss cherie dior? ♥ Vintage chanel örhängen ♥ Höstklänningar ♥ Långa toppar ♥ Baslinnen ♥ Acne jeans? ♥ Nars rouge ♥ cremefärgad klänning ♥ Essielack ♥


Ciao Bella!

10 Responses to “Ciao!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag är iaf kvar när du kommer hem =)
    Ha det så bra! :D

  2. Anonymous Anonym 

    Jag väntar med spänning!!! :)

  3. Anonymous Anonym 

    Essie kommer du tyvärr inte hitta i Sthlm, för det finns bara att köpa på nätet :/

  4. Anonymous Anonym 

    Men blä, Får bli mavala då! Ett svart lack måste inhandlas anyways..

  5. Anonymous Anonym 

    Det finns verkligen inget trevligare än en stockholmsweekend! Är så avis :)

  6. Anonymous Anonym 

    Åh vad skoj. Lycka till! Hoppas du hittar allt :)

  7. Anonymous Anonym 

    Blir spännande att få se alla köpan sedan:)

  8. Anonymous Anonym 

    Åh, vilken cravingslista, vill oxå ha..typ allt!

  9. Anonymous Anonym 

    Kom hem!

  10. Anonymous Anonym 

    Du kommer garanterat inte hitta allt detta i sthlm, tyvärr!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se