hit counter script



Snart bär det av..


Imorgon åker jag och mr.R till min lägenhet inne i stan, sen går flygbussen tidigt (för tidigt) på torstag morgon till Skellefteå flygplats, för att boarda ett flyg till sthlm. Känns helt fabulous att få spendera ett par dagar tillsammans, since han har jobbat relativt hårt i sommar har vi inte direkt kunnat vara med varandra så ofta som jag velat. Ska packa min weekendbag full och sen ska jag skriva en lista på vart allt jag vill ha finns, och en checklista. Hoppas på att finna massa cosy cardies, overknees, höstklänningar, vintage chanelörhängen, scorett anklisarna och mycket mer! Lär hinna blogga lite till innan jag åker..

3 Responses to “Snart bär det av..”

  1. Anonymous Anonym 

    jag åker med tåget imorgon, håller på att längta ihjäl mig!;D

  2. Anonymous Anonym 

    Blir kul att se hur mkt du kommer fynda! när bär det av hemmåt?

  3. Anonymous Anonym 

    Ska självklart vara en big showoff och visa upp allt (:

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se