hit counter script



I'm Home!


Har haft ett par underbara dagar i "Hufvudstaden" med min pojkvän. Det blev en hel del shopping och en hel del nya höstplagg. Här har ni en del favoriter. En ny lila (fab färg) höstklänning med puff nertill och massa söta knappdetaljer från HM trend, grå kofta (supermjuk) från Zara och mina efterlängtade overknee's som fick sällskap av ett par svarta. Köpte en massa supersköna oversize koftor till den kommande hösten som jag verkligen längtar efter att få använda!

Skönt att vara hemma igen.

7 Responses to “I'm Home!”

  1. Anonymous Anonym 

    Skönt att ha dig hemma igen :]
    Nu fattas det bara att vi ses ^_-

  2. Anonymous Anonym 

    Kan du inte visa allting du köpt? =)

  3. Anonymous Anonym 

    Usch så snyggt! Jag älskar din stil! Kram. :)

  4. Anonymous Anonym 

    no offence, men sockorna ser mer ut att vara "underknees"? X)

  5. Anonymous Anonym 

    Cicci: I miss you!

    Elin: Måste verkligen försöka hitta tid till det! Ska göra mitt absolut bästa!

    Bohemica: Tack detsamma får jag säga, trevligt med positiv respons :)

    Lollo: Haha jo jag vet, Det är faktiskt Knee Highs läste jag nu, men, det var det närmsta jag kunde komma! Haha.. De går att dra över knäna dock, if that counts!

  6. Anonymous Anonym 

    Grym lila tröja!

  7. Anonymous Anonym 

    klänning* >_<

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se