hit counter script



When i love, i love alot!


Jag älskar färgen tan på olika väskor, det är en 'thing' jag fått för mig nu! Jag är också överförtjust i Rachel Zoe's väskor som bara är all that. Miu miu's nya väskor är bara såå snygga, så dom får vara med här också. Sen kan jag slänga in på ett hörn att alla sorters ankelboots och overknee strumpor ligger mig väldigt kärt om hjärtat. A girl in love..

2 Responses to “When i love, i love alot!”

  1. Anonymous Anonym 

    Ja jag har också kikat en del på Rachel Zoes väskor, de är verkligen supersnygga!

  2. Anonymous Anonym 

    Tan väskor är underbara.. Vad fint du har fått på bloggen förresten!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se