hit counter script



Sommar utan sol?


Nej det får vi då verkligen hoppas vi slipper. Just nu ser det dock ganska mörkt ut. Men när solen väl kommer ska jag vara den som ligger och pressar för att få mig den där perfekta Saint Tropez brännan jag suktar så efter. Hoppas innerligt på en utlandsresa anyway, det mina vänner skulle vara mer än välkommet. Ligga på playan och steka, lovely. Jag vill ju ha oversize glajor och fab dresses och shorts.

Nu har allt verkligen börjat ordna upp sig. De ringde tillbaka från resturangen och frågade om jag var sugen på sommarjobb, självklart var jag de. Jag har pengar till en ny beställning från mitt lovely ASOS, vilket inte känns helt fel, med tanke på utbudet. Dessutom är det sommarlov. Underbart med andra ord.

Just nu suktar man efter för mycket, det är så onyttigt med alla dessa bloggar som bara hetsar en till massa köp, eller iaf tankar på inköp. Fy bubblan!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se